sobota, 15 listopada 2008

Firma Henkel proponuje nową gamę produktów Loctite.


Firma Henkel prezentuje, na swoich stronach internetowych, nową paletę produktów Loctite. Taką informację zamieszcza również portal [ThomasNet.com.] w dziale Hot Melt Glue. Więcej informacji można znaleźć bezpośrednio na stronie loctite. Poza tym, Henkel przedstawia bardzo ciekawe urządzenie do formowania pierścieni uszczelniających dowolnych rozmiarów. Szczególnie przydatne, w przypadku wykonywania różnego rodzaju uszczelnień ze sznurów uszczelniających. Na stronie dostępne są też katalogi, instrukcja obsługi i podana cena za urządzenie. Jeśli ktoś szuka czegoś podobnego, warto zajrzeć.

Wrócę jeszcze do tematu pozycjonowania stron www. Na początek kilka informacji technicznych dotyczących samego programu "SEO Adder":
-Adder wersja 6.0 -Indywidualna licencja. -Serwer docelowy do instalacji: home.pl -Program instalowany na serwerze przez:
Paweł Czyżewski, programista, Adder-project manager Firma ENTERSO Wojciech Kłodziński-promocja stron internetowych.

Moje pierwsze zalogowanie do panelu programu, WOW ! Przyjemny do obsługi, wszystko wygląda bardzo dobrze. Przed zakupem oprogramowania zajrzałem na forum Adder-a, słynnego programu do pozycjonowania. Poczytałem i tyle. Pojęcia nie miałem, o czym ci ludzie piszą. Postanowiłem więc oprzeć się na instrukcji konfiguracji programu i zamieszczonej tam pomocy. Zabrałem się do pracy. Na początku wydawało się to wszystko takie proste. Do momentu, aż puściłem mój artykuł w test. Jest on dostępny w programie i radzę z niego korzystać. Zdziwienie moje było ogromne. Tak ogromne, że aż zamarłem. Co to jest, pomyślałem. Skąd się to wzięło?
I odwiedziny forum po raz kolejny. Powolna analiza i porównywanie z tym, co ja nawyczyniałem. Poznałem już w międzyczasie pojęcia, jakich używano na forum. Dotarło do mnie, czego Adder chce.
Powiem tak. Instrukcja i pomoc zamieszczona w panelu programu to jedno. Rzeczywistość, to drugie. Tą rzeczywistością jest Forum Addera. Po półtoramiesięcznej pracy z programem wiem jedno. Bez zakupu oprogramowania SEO Adder-a nie byłoby mnie teraz w top 10-tce Google. Trwałoby to znacznie dłużej. Dzisiaj HotMelt-support zajmuje stabilne szóste miejsce na hasło "Hot Melt". Magiczną Frazę branży klejenia przemysłowego na gorąco. Firmy hostingowe gwarantują trzy do sześciu miesięcy. Mnie udało się w niespełna dwa miesiące.

Pozdrawiam BetaFil

Brak komentarzy: