środa, 5 sierpnia 2009

Hot Melt Equipment-Urządzenia do klejenia na gorąco.


Witam
Urządzenia do przemysłowego klejenia na gorąco, pragnę to podkreślić! Jakie wybrać? Jakich używać? Jeśli już jakieś mamy, chcemy aby zarabiały kasę. Jeśli nie mamy a chcemy aby zarabiały kasę, to już inny temat. Jakie wybrać?
Ja naprawiam sprzęt "hot melt".
Nie używam go do zarabiania kasy.
Jaki bym wybrał?
Ot, trudne pytanie.
Co? Jak? Jak szybko? Jaka wydajność na godzinę? Jaki klej? Jaka linia produkcyjna?
Często dostaję zapytania ofertowe na sprzęt do klejenia.
I często muszę pytać tak:
-Jaki ma być rodzaj aplikacji?
-Jakie zapotrzebowanie na klej?
-Rodzaj kleju, to też ważne bardzo!
-Ile węży ma obsługiwać zbiornik i jak długie mają być?
-Jakiego typu jest linia produkcyjna? Automatyczna,półautomatyczna czy ręczna?
-Jakie sterowanie?
-Jakie czujnik? (szczególnie w przypadku starszych systemów). Co nie znaczy że gorszych!
To takie podstawowe pytania jakie przychodzą mi na myśl w przypadku nowego sprzętu. Zauważyłem, że klienci chcą bardzo oszczędzać, nie znając jakości sprzętu i co najważniejsze, późniejszego jego utrzymania.
Dla przykładu:
Jeśli jakaś część da się naprawić po sześciu miesiącach pracy za 10% ceny zakupu i nadal pracuje z powodzeniem jeszcze sześć miesięcy. A jeśli da się to zrobić jeszcze raz?
A jeśli po zakupie części po sześciu miesiącach trzeba kupić nową?
To co się bardziej opłaci?
Kleje nie są tanie. Tym bardziej trzeba kupować moim zdaniem dobry sprzęt.
Dobry, znaczy Nordson albo ITW Dynatec!
Ja kupił bym Nordson-a.
Może to taka sympatia do tej firmy, ale uzasadniona! Tyle lat doświadczenia!
To solidny, prosty w obsłudze i naprawie, niezawodny sprzęt!
I tani w końcowym efekcie!
Dynatec? Świetny! Ale za drogi w porównaniu z konkurentem!
Chociaż, chętnie bym spróbował bo na prawdę jest super.
Miałem do czynienia z technologią ITW UFD. Rewelacja!!!
Droga jak cholera ale warto! wytrzymała jak dzik!
Co kupić?
Dla mnie osobiście kwestią byłaby cena tylko.
Tańszy w utrzymaniu jest Nordson moim zdaniem.
Wybór należy do Was!
A i jeszcze, gdzie to do cholery naprawić?
Czy to w ogóle się da?'
Da się, jak najbardziej!
Przemysł klejenia na gorąco strzeże swoich tajemnic.
Ponieważ to kasa jest ogromna.
Teraz cofnę się do swojego wpisu na tym blogu:
Hot Melt- Klejowe Dyktatury.
Tak zaczynałem ten blog. Kleje to moja pasja. Mam nadzieję, że w Polsce rozwiejemy tę mgłę tajemnicy. Stworzono ją by zarabiać niesamowitą kasę!
Zapraszam do współpracy w temacie i na serwis tematyczny hot melt support.
Pozdrawiam

BetaFil

Brak komentarzy: